Loma. Se sana tuo mielee varmaa jokaselle, ainaki nuorille immeisille, vapautta koulusta, töistä tai muusta ahertamisesta. Mulle ainaki. Koulu on iha sielt syvältä minne ei mikää pääse änkeemään. Koulu tuntuu olevan mulle vaan paikka, missä tavataan kavereita, tehään jotain ja sit syödään ja heippa, kotiin! Juu myönnän olevani aika laiska opiskelun suhteen, ei vaan kiinnosta. Sellainen mä olen aina ollut. Mulla on vahvat epäilykseni siitä, että perin laiskan opiskelu- asenteen isältäni. Seki lintsaili nuoruudessaan kuulemma mukavasti ja nyt sen ainoa lapsi tekee samaa. Huono tuuri faijalle, ehkäpä? Lisää Anskusta saatte tietää myöhemmissä vuodatuksissa ^^
  Siitä ei oo kuin kaks tuntia, kun saatoin mun jätkäni juna-asemalle. Jessen ja mun välimatka ei ole kovin mukava asia, mutta se taitetaan junalla siis. Niin, Jessen kanssa on talsittu samaa polkua sellaiset 2kk, oltaisiinhan me voitu aloittaa seurustelu jo aiemmin (ennen seurustelua ollaan tunnettu vuos), mutta kiitos mun hölmöilyjen, seurustelu alkoi 2kk sitten. Mutta tosta aiheesta ehkäpä joskus toiste..
  Tässä mä siis nyt istun, kirjoittamassa ihan ensimmäistä "lukua" mun 17 vuotta eletystä elämästäni ja päässä pyörii vaikka mitä. Ikävä, väsymys, turhautuneisuus, huomenna koulua jee... Varmasti sielunsiskoja ja -veljiä löytyy, jotka tuntee AINAKIN sunnuntaisin veemäistä masennusta koulua kohtaan.
  Päätin alottaa ihan ensimmäisen "luvun" mun elämästä sanalla 'loma', koska vappuloma on takana ja kesäloma edessä. JEAH! Vappu on ihan jees. Tai ainakin oli joskus. Ennen sitä sai niin maan perkuleesti teksiviestejä (kaiken maailman sukulaisilta) jotka tursu yli (siis viestit tursu, ei sukulaiset) "Hyvää vappua!!!!!" -tekstiä. Ja pirhana sentään, huomasin mun joka vuotisen vappupallo perinteen loppuneen ku seinään: en saanut vappupalloa tänä vuonna :'( EI REILUA! Jos se kuuluu aikuistumiseen nii fak it!
  Ja mitä niihin vappu- tekstareihin tulee niin niitä ei tullu tänä vappuna yhtäkään! Mistä johtuu? Sanokaa te. No eipähän tarvinnu tuhlata saldoa lähettämällä takas "Kiitos samoin" tekstaria. Se homma on jotain, mistä mä en vain tykkää.
  Kokonaisuudessaan tää vappu oli mielenkiintoinen. Keskiviikkona, 30.4., lihottiin ja torstaina säälittävät kännit Jessen kanssa Hesassa ja omalla kotikunnalla, Jessellä oli mukavaa seurata mun naurettavia päähänpistoksiani gännisä, hah. Ennen jouduin raahautumaan Tampereelle sukulaisten luo juhlimaan (älkää sukulaiset käsittäkö väärin, oli hauskaa aina! 8) ), mutta tää vappu tosiaan kahdestaan Jessen kanssa. Mutta mukavaa oli, parhainta oli se, kun faija ei ollut vaivana kotona, se pakeni naisystävänsä luokse. Tietyistä syistä..
  Tänään tajusin, miten kauan multa meni huomata, kuinka ihana ihminen mulla oli vuoden verran "edessäni". Vieläkään en käsitä täysin kuinka hyvin mun suhde asiat KERRANKIN on. Olin silloin n. vuosi sitte tyhmä,  seurustelin yhden kundin kanssa, leikin tahattomasti Jessen tunteilla..annoin sen luulla, että oon ehkäpä vapaa. Välillä olinki, sit taas yhdessä sen toisen kundin kanssa, joka ei nyt jälkeenpäin ajateltuna ansainnutkaan mua. Sit kaikki levis käsiin sen ns. väärän kundin kanssa. Suhde päätty lopullisesti, irti pääseminen oli vaikeeta (siitä myös joskus lisää, kun päästään "Anskun seurusteluhistorian" pariin :D ), mutta Jesse...Vihdoin huomasin, miten kultainen ja ymmärtäväinen ihminen mulla olikaan ollut hyvänä ystävänä koko ajan. Antoi anteeksi mun tyhmyydet ja niin mun ja Jessen juttu alkoi. Olen happy vihdoinkin!<3 ^^
  Hassua, miten aiheesta 'vappuloma' päästään aiheeseen 'Anskun Herra Oikea- suhteet'. Mutta älkääpä huoliko ihmiset hyvät, monta erilaista aihetta on vielä tulossa! Sillä tätä blogia kirjottaa yksi tavallinen nuori nainen, tai sellaisen alku, joka yrittää selvittää tietään aikuisuuteen (mahdollisia oikoteitä käyttäen, haa!). Ja mun elämään kun mahtuu niin reippaasti kaikkee turhaa, tavallista, normaalia, epänormaalia, ja kaikkee muuta mitä ei tähän kukaan jaksais selostaa, niin eiköhän näistä mun vuodatuksista löydy jotain mukavaa luettavaa. 8)
  Toivon, että jatkossa ihmiset ei tuu pitämään tätä meitsin blogia ihan turhana.. ^^,
Pien-Ansku kiittää ja kumartaa, syömisen aika nääs!!