Niin monta päivää vielä :( Niin mihin? No viikonloppuun tietenki. Voi jumaleissön ku osaa olla rasittava olo, ahtasin tunti sitte suklaata ja nyt menin sortumaan vappukakun palasee 8) oli vielä tuoretta, onneks. Ehkä ehdin vielä kuntoilla itteni rantakuntoon kesää varten tai sitten vaa lisää herkkuja ja en ui kesällä ollenkaan. Njää, huono idea. Joka tapaukses, persmäinen olo oman kropan ulkonäköön tällä hetkellä.
  Joo moni varmaan ajattelee "Huoh, taas jonkun pienen teinin valittelua siitä miten maailma potkii, on ruma olo, läski olo, yhyy kukaan ei rakasta mua yhyy. Viils viils..". Noh, mulla ainakin on ollu just tollanen olo, mut ei just nyt, paitsi se läski olo on kyl nyt xP tässä vuosien varrella olen tottunut jo omaan olemukseeni ja siihen, miltä näytän. Ja nyt vihdoin luotan myös siihen, että mulla on läheisiä joita rakastan ja jotka, yllätys yllätys, rakastaa mua. Semmosena kuin oon. Ehkä.. No joo joo, on niitä jotka rakastaa juujuu. Ja ihmiset hyvät, teilläkin on sellaisia ihmisiä ympärillänne ;) Mutta tosiaan, välillä saattaa tulla se ajatus, että mitä jos en olekkaan kivan näköinen, kiva, mukava jne... Se menee ohi,varmasti jossain vaiheessa ^^
  Huomasinpa eilen, miten rentouttava olo tulee pölyjen siivoamisesta :o hetken mä jo luulin, että oon sekoamassa totaalisesti, kun tykkään pyyhkiä pölyjä... Voihan sekin olla mahdollista. Mut samalla huomasin, miten kaipaisin jo omaa kotia itselleni. Nykyään tuntuu siltä, että faijan läsnäolo ärsyttää tai häiritsee vaikka vietänki suurimman osan ajastani omassa huoneessani.. Onko tää nyt sitä niin ihaaaaanaa aikuistumista? Ken tietää. Ei se barbien mies siis.. joo paska vitsi :DD
  Tietenkin omaan kämppään ja muutenkin yksin asumiseen liittyy paljon vastuuta ja välillä ehkä yksinäisyyttäkin. Joudut tekemään itse ruuat, ellet ala mäkkärin joka päiväiseksi kanta-asiakkaaksi, siivoat itse, pyykkäät, maksat laskut... Iiik. Kun vaan pystyis asumaan omassa kämpässä ja vanhemmat maksais edes ne laskut, olis helpompaa ehkäpä. Mut eihän se noin voi mennä...
  Voih,olispa jo se aika kun mä ja Jesse muutettaisiin saman katon alle. Suunnitteilla on kyllä sama kämppä, mut kahden vuoden päästä, kun Jesse valmistuu koulusta ^^ sitten hommataan koira 8) Jesse haluu jonkun räksyttävän minikoiran, mutta mä tarvitsen ison vahtikoiran, pelkään murtovarkaita nii pirusti :P mutta siihen on aikaa.. Pitää tyytyä haaveiluun :)
  Mulla itselläni on suunnitteilla alan vaihto: parturi-kampaajan ala näyttäs olevan aivan väärä mulle :D hyi, eijei..Koulun vaihto siis. Eilinen meni melkeempä sillä, kun lähettelin sähköpostia kaiken maailman talleille, jotka haluis ehkä,toivottavasti MINUT opiskelemaan hevostenhoitajaksi oppisopimuksen turvin. Jep, se on meikäläisen projekti nyt seuraavan kesän ajan: etsi oppisopimuspaikka PRKL!!! Hevostenhoitaja kuulostaa varmaan niiden korviin, jotka ei tiedä siitä alasta mittää, tylsältä ja ykstoikkoselta, mutta erehdyitte!! 8) Pien-Ansku rakastaa hevosia ja on ollut niiden parissa kauan ^^ Jeppiskamaa, mutta nyt pitäis vetäytyä tekemään jotain rakentavaa ja järkevää :P siispä..

Pien-Ansku kiittää ja kumartaa!